Informacija

Registracijos mokesčiai

DNB | NIKE WE RUN VILNIUS numatyti dalyvio registracijos mokesčiai.

 

  iki 05.15 05.16 – 06.03 06.04
21,098 KM DISTANCIJA 25 EUR 27 EUR 30 EUR
10 KM DISTANCIJA 20 EUR 22 EUR 25 EUR
5 KM DISTANCIJA 15 EUR 17 EUR 20 EUR
DNB ŠEIMOS BĖGIMAS 3 EUR 5 EUR 7 EUR

DNB banko klientams registruojantis internetu taikoma 10% nuolaida

Dalyvio paketas

Kiekvienas užsiregistravęs ir registracijos mokestį sumokėjęs dalyvis gaus savo starto paketą kurį sudarys:

 

  • Dalyvio numeris su laiko fiksavimo kortele

Dalyvio numeris tvirtinamas dalyvo marškinėlių priekyje.

 

  • Dalyvio rūbinės numeris

Dalyvio rūbinės numeris skirtas pasinaudoti rūbine ir renginio metu saugiai palikti savo daiktus.

 

  • NIKE bėgimo maškinėliai

Kiekvienas dalyvis gaus specialius NIKE renginio bėgimo marškinėlis. Dalyviui priskiriamas jo registracijos anketoje nurodytas marškinėlių dydis ir jis nekeičiamas.

 

Marškinėlių dydžių lentelės:

Vyrų 

Moterų

 

  • Atminimo medalis

Kiekvienas finišavęs dalyvis bus apdovanotas renginio atminimo medaliu.

 

Dalyvių starto paketai bus dalinami gegužės 30 – birželio 3 dienomis nuo 10 iki 20 val. renginio informacijos centre, Katedros aikštėje.

Birželio 4 d. dalyvių paketai bus dalinami tokia tvarka:

8-9.15 val. – 21,098 km ir 10 km dalyviams;

9.30-12.45 val. – 5 km dalyviams;

9.30-11.45 val. – DNB šeimos bėgimas dalyviams.

Nepilnamečiai dalyviai numerių atsiėmimo metu turės pateikti atspausdintą ir pasirašytą tėvų sutikimą.

 

Nepilnamečiai dalyviai numerių atsiėmimo metu turės pateikti atspausdintą ir pasirašytą tėvų sutikimą.

Paslaugos dalyviams

DAIKTŲ SAUGOJIMAS

Renginio dieną visi dalyviai galės savo daiktus palikti specialioje daiktų saugojimo, rūbinės zonoje, Katedros aikštėje. Daiktai bus priimami tik tvarkingai sudėtį į vieną krepšį ir pažymėti dalyvio rūbinės numeriu.

 

TUALETAI

Katedros aikštėje veiks biotualetai, kurie bus išdėstyti palei Šventaragio gatvę.

 

DUŠAI

Renginio dalyviai po bėgimo galės pasinaudoti dušu. Dušai stovės Šventaragio gatvėje, netoli Kepinski viešbučio.

 

 

VANDENS IR MAISTO PUNKTAI

Renginio trasoje bus įrengti 3 vandens punktai:

  1. Šalia Lukiškių aikštės;
  2. Vokiečių gatvėje;
  3. Maironio gatveje.

 

INDIVIDUALUS MAITINIMAS

Dalyviai, norintys punktuose pasidėti savo gėrimus ir maistą, turi juos pristatyti įrenginio informacijos centrą likus ne mažiau kaip valandai iki starto. Ant daiktų turi būti aiškiai nurodytas dalyvio bei punkto, kuriame norima pasilikti daiktus, numeris.

  1. Šalia Lukiškių aikštė;
  2. Vokiečių gatvė;
  3. Maironio gatvė.

 

PIRMOJI PAGALBA

Pirmosios medicinos pagalbos punktas bus įrengtas starto / finišo zonoje, taip pat du tarpiniai punktai trasoje. Trasoje  nuolat judės pirmosios pagalbos dviratininkų. Bet kuriuo metu suteikti pirmąją pagalbą su profesionalia pirmosios pagalbos įranga bus pasiruošę greitosios pagalbos automobiliai.

Programa

2017 birželio 4 dienos programa:

 

NAUJŲ DALYVIŲ REGISTRACIJA:

08:00 – 09:00 – 21,098 km ir 10 km dalyviams

09:00 – 12:30 – 5 km dalyviams

09:00 – 11:30 – DNB šeimos bėgimo dalyviams

 

DALYVIŲ STARTINIŲ PAKETŲ ATSIĖMIMAS:

08:00 – 09:15 – tik 21,098 km ir 10 km dalyviams

09:30 – 12:45 – 5 km dalyviams

09:30 – 11:45 – DNB šeimos bėgimo dalyviams

 

STARTAS:

09:30 – 21,098 km ir 10 km dalyviams

13:00 – 5 km dalyviams

12:00 – DNB šeimos begimas 2-4 m. amžiaus grupė

12:15 – DNB šeimos begimas 5-7 m. amžiaus grupė

12:30 – DNB šeimos begimas 8-10 m. amžiaus grupė

 

APDOVANOJIMAI:

10:30 – 10:45 – 10 km nugalėtojų

11:00 – 11:15 – 21,098 km nugalėtojų

13:30 – 13:45 – 5 km nugalėtojų

 

RENGINIO PABAIGA:

14:00 – renginio pabaiga

Nuostatai

Renginio nuostatus galite rasti čia.

Sveikata

Pusės maratono ar net 10 km trasa pareikalaus iš Jūsų tiek fizinio, tiek psichologinio pasiruošimo. Jeigu turite sveikatos sutrikimų arba varžybų dieną jaučiatės prastai, startuoti neturėtumėte. Net peršalimas ar menkas skausmas gali signalizuoti, kad ryžtis įveikti bėgimo trasą jums gali būti per daug pavojinga. Jeigu nesate užtikrinti ar galite dalyvauti, rekomenduojame pasikonsultuoti su gydytojais.

 

Svarbi informacija prieš DNB | NIKE WE RUN VILNIUS bėgimą.

Su gydytoju būtina pasikonsultuoti ir pasidaryti sveikatos tyrimus jeigu:

  • vartojate vaistus nuo aukšto spaudimo, taip pat vaistus, kurie skystina kraują arba bet kokius kitus medikamentus;
  • turite širdies ydų, skundžiatės širdies ritmo sutrikimais, sergate ar esate sirgę miokardo ligomis, epilepsija, ar kita panašia liga.

 Rekomenduojame gerai apgalvoti savo dalyvavimą renginyje, jeigu:

  • varžybų dieną oro temperatūra labai aukšta. Bėgimas pareikalaus daugiau jėgų, ypač jeigu esate susidūrę su aukščiau paminėtomis ligomis;
  • savaitę prieš renginį sirgote virusine liga, jums pakilo temperatūra, pradėjote jausti raumenų skausmą arba vartojote antibiotikus. Šie faktoriai pažeidžia kūno apsaugą ir ląstelės per tokį trumpą laiko tarpą nespėja atsinaujinti, kad galėtų susidoroti su dideliu fiziniu krūviu;
  • varžybų dieną jaučiate peršalimo simptomus: jums skauda gerklę, jaučiate silpnumą;
  • susižeidėte čiurną, Jums skauda achilo sausgyslę, ištino ar skauda kelius.

Varžybų dieną:

  • nesukelkite savo organizmui šoko maistu, kurio nevartojate įprastai. Pasistiprinkite bei išgerkite tinkamą kiekį skysčių;
  • šlaunis bei žąstus pasitepkite kremu, specialiu tepalu ar vazelinu, kad apsaugotumėte nuo suskeldėjimo ir nutrynimų:
  • krūtinės spenelius užklijuokite medicinine juostele;
  • jeigu jums greitai atsiranda pūslės, užsiklijuokite specialius pleistrus lengviausiai pažeidžiamose vietose, kad išvengtumėte jų atsiradimo;
  • jeigu jaučiate didelį jaudulį, prigulkite ant suoliuko, giliai kvėpuokite. Galite pasiklausyti muzikos arba pabendrauti su kitais dalyviais.

 

Svarbu vartoti skysčius

Varžybų metu prarasite daug skysčių, todėl pradėkite gerti likus dar keletui valandų iki bėgimo starto. Varžybose gaivinkitės tuomet, kai jausite troškulį. Rekomenduojame išgerti vieną ar du puodelius kiekviename iš gaivinimosi punktų, kuriuose rasite tiek vandens, tiek izotoninių gėrimų. Venkite didelių paprasto vandens kiekių – per didelė hidratacija gali būti pavojinga.

Saugokite savo jėgas

Varžybų pradžioje nepersistenkite bėgdami dideliu, sau neįprastu greičiu, pajuskite jums tinkamą tempą. Jeigu palaikyti pastovų tempą būna sunku, bėkite kartu su laiko vedliais. Pasirūpinkite kepure ar kita apsauga nuo saulės, jei to reikalauja esamos oro sąlygos. Jeigu pavargsite, sulėtinkite tempą ir saugokite jėgas iki pat finišo. Prisiminkite, kad pasitraukimas iš varžybų pervargus ar susižeidus nėra gėdingas. Blogai pasijutus kreipkitės į bet kurį medicinos punktą arba medicinos savanorius trasoje, kurie suteiks jums reikiamą pagalbą ir prireikus iškvies greitosios pagalbos medikus.

Svarbiausia, mėgaukitės varžybomis net tokiu atveju, jeigu dalyvauti negalite. Stebėkite jas ir palaikykite kitus bėgikus. Jūsų sveikata yra svarbiausia!